preloading

چاپ

Printing

از جمله خدمات شرکت نماد ایران، چاپ است. این صنغت به عنوان یکی از ملزومات در حوزه بسته بندی است که به سه بخش اصلی و اساسی تقسیم بندی می‌شود که باید هر مرحله به درستی انجام گیرد تا نتیجه چاپ با کیفیت و بدون نقص باشد.

قبل از چاپ

Before printing
قبل از چاپ

مشاوره

انتخاب درست مشروط به مشاوره درست...

اهمیت مشاوره در صنعت چاپ و بسته بندی بسیار بالاست. مشاور یا کارشناس چاپ و بسته بندی در جهت اتخاذ تصمیم‌های درست به شما کمک‌های بزرگی خواهد کرد. مثلا در انتخاب متریال مصرفی و یا تیراژ مقرون به صرفه (گاهی اوقات مشاهده می‌شود برای یک محصول ۱ کیلویی از مقوایی استفاده می‌شود که هنگام ورود به بازار به دلیل وزن زیاد محصول نسبت به متریال مصرفی جعبه پاره یا حالت خود را از دست می‌هد.)

مشاوره

مهندسی ابعاد

۱۰ درخت تنومند معادل یک تن کاغذ...

اینکه با استفاده بهتر از سطح مقوا حامی محیط زیست باشیم بحث بسیار تخصصی و علمی در صنعت چاپ و بسته بندی به حساب می‌آید که برروی هزینه تمام شده یک محصول نیز تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. چنانچه محاسبه ابعاد به درستی انجام نگیرد (که در اصطلاح عامیانه پرت مقوا می‌گویند) یک شرکت در طول سال خسارات قابل توجهی را متحمل می‌گردد.

مهندسی ابعاد

طراحی صنعتی

 

هدف این بخش ارتقا جذابیت و کاربردی بودن یک بسته بندی است.

جذابیت آن باید به گونه‌ای باشد که مشتری هنگام خرید، کالای شما را به رقبا ترجیح دهد.

طراحی صنعتی

عکاسی صنعتی

هنر جذاب عکاسی، به تصویر کشیدن محصول در نهایت کیفیت و جذابیت...

به گونه‌ای که بیننده با دیدن تصویر محصول بتواند تجسم بالایی از خود محصول که قابل رویت نیست را داشته باشد.

بنابراین هنر عکاسی می‌تواند مصرف کننده محصول را برای خرید جذب یا دفع کند.

عکاسی صنعتی

طراحی گرافیکی

 

ظرافت و استفاده کردن از طرح‌ها و المان‌های مرتبط با محصول، شناخت رنگ‌شناسی و به‌کار بردن اصولی آن در طرح، استفاده از فونت‌های خاص، به‌کار بردن خدمات تکمیلی چاپ (پس از چاپ) در طراحی و مخصوصا شناخت اصول فنی چاپ منجر به بالا رفتن سطح کیفی چاپ می‌گردد.

طراحی گرافیکی

کشورهای صاحب سبک در صنعت چاپ و بسته بندی حداقل ۷۰ درصد کیفیت ایده‌آل یک محصول چاپی را وابسته به قبل از چاپ می‌دانند. متاسفانه در کشور ما این موضوع از دید مسئولین چاپ و بسته بندی از اهمیت کمی برخوردار است. همین امر باعث کندی رشد صنعت چاپ و بسته بندی گردیده است. کم اهمیت جلوه دادن بخش قبل از چاپ به جایی رسیده که بخش چاپ (چاپخانه‌ها) تولید یک محصول ایده‌آل را فقط به خودشان اختصاص دهند. امید است که بتوانیم در این بخش دانش خود را در خدمت ارتقای این صنعت مهم در کشور به‌کار گیریم.

چاپ

Printing
چاپ

تمامی ایده‌ها و برنامه‌هایی که گروه قبل از چاپ انجام داده‌اند، با استفاده از ماشین‌آلات چاپ و زیر نظر ناظر چاپ اجرا خواهد شد.

بعد از چاپ

After printing
بعد از چاپ

برای تولید یک محصول ایده‌آل، به کار گرفتن خدمات پس از چاپ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از مولفه‌های مهم در زیبایی بسته بندی محسوب می‌شود. جالب است بدانید این امر مهم از خلاقیت و نوآوری و به‌کار بردن این امکانات توسط اتاق فکر گروه قبل از چاپ نشات می‌گیرد.

بنابراین مهر تاییدی است بر نظر کشورهای پیشرفته صنعت چاپ و بسته بندی که حداقل ۷۰ درصد سطح کیفیت را به قبل از چاپ اختصاص داده‌اند و این ابزارها و ماشین آلات هستند که در خدمت مغز متفکر و خلاق انسان‌ها هستند. 

انواع سلفون: سلفون مات، سلفون براق، سلفون حرارتی، سلفون واتربیس

انواع یو وی (UV): یو وی موضعی، یو وی سیلندری، یو وی سیلک، یو وی شنی

امباس (EMBOSS): امباس طرحدار، امباس برجسته، امباس کلیشه‌ای

هات فویل: هات فویل طلاکوب، هات فویل نقره کوب

دایکات: DIECUT Bobst، DIECUT letter press

جعبه چسبانی: Lock Bottom

نمونه کارها
Samples
مقالات پیشنهادی
Suggested Articles
تاریخچه بسته ‌بندی محصولات
تاریخچه بسته ‌بندی محصولات
تاریخچه بسته ‌بندی محصولات
تکنیک های بسته بندی محصولات
تکنیک های بسته بندی محصولات
تکنیک های بسته بندی محصولات
نقش رنگ در چاپ و بسته بندی
نقش رنگ در چاپ و بسته بندی
نقش رنگ در چاپ و بسته بندی
انواع بسته بندی محصولات
انواع بسته بندی محصولات
انواع بسته بندی محصولات